środa, 17 września 2014

coś na ząbek...

     Trzyletnia córeczka mojej przyjaciółki od dłuższego już czasu bawi się w gotowanie. Ma śliczną kuchnię, w której przygotowuje smakołyki dla rodziców, dziadków i tego kto tylko jest gotowy do wspólnej zabawy. Są tam garnuszki, talerzyki, sztućce i cała masa plastikowych gadżetów. 

Pewnego dnia podczas zabawy na huśtawkach ta cudna istotka uśmiechnęła się do mnie uroczo, zatrzepotała długimi rzęsami i zagadnęła coś o serku, którego brakuje w jej kuchni argumentując - "bo nie mam z czego zrobić kanapki dla dziadziusia"... no to zrobiłam żółty serek z dziurami, krążki czerwonej cebulki i pomidorka, do tego kromeczki chleba razowego, jajko sadzone, a na deser babeczki, truskawki i herbatki z cytryną  - Basieńko udanej zabawy!


jedzenie z filcu

filcowe kanapki


jakuszyć truskawki


 Podoba się Wam te filcowo-tkaninowe smakołyki? Moc kolorów i zero kalorii J

jedzenie z filcu
filcowe smakołyki - hand made by ThimbleLady

67 komentarzy:

  1. coś niesamowitego! przepięknie to zrobiłaś :) taka ciotka to wagę złota :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powinnaś sprzedawać takie zestawy, bo tak ślicznych to nigdzie nie widziałam! Rozchodziłyby się jak świeże bułeczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, nie myślałam o tym w tych kategoriach :) ot prezencik i tyle

      Usuń
  3. Rewelacja! Wykonanie perfekcyjne. Naprawdę. Jestem zachwycona. I zgadzam się z grumpygreenmonkey takie zestawy cieszyłyby się zainteresowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! I herbatka ekspresowa :D Oferty dla przedszkoli ślij, byliby zachwyceni, a dzieciarnia jeszcze bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko wygląda tak realistycznie i apetycznie, że chciałoby się wciągnąć do ostatniej babeczki ;) Jesteś genialna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasja juz od dziecka, wyrośnie z niej MasterChef :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny zestaw! Moje dwie córy z pewnością zajęłyby się takim gotowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O mamuniu ależ śliczności w wydaniu nimi. Przecudnie Ci to wszystko wyszło. Mała zapewne bardzo zadowolona. Wszytko takie autentyczne. Brawo Brawo Brawo za kreatywność !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, oj tak była zachwycona, choć zaznaczyła, ze przecież ona nie lubi pomidora tylko ogórka ;) ot taka małą podpowiedz co mam jeszcze doszyć :)

      Usuń
  9. Do zjedzenia! Natychmiast!!! Wyglądają szalenie realistycznie! PRZEŚLICZNE!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Superowe pomysly......wspaniale.....))))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś genialna! Perfekcyjnie to wygląda, idealnie uszyte z dbałością o każdy szczegół :) Jestem zachwycona!! Cuda! Jakby tylko kiedyś Stasio chciał "gotować" to zgapiam od Ciebie tę inspirację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Sus, no to się szykuj do szycia bo pewnego dnia zapewne i Staś zechce gotować

      Usuń
  12. Cudności...marzenie każdej małej dziewczynki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie chyba to było także takie moje dziewczęce marzenie

      Usuń
  13. Cuda po prostu ! Ja szyłam moim tylko jajka sadzone, a zamówiona mam pizzę :) Pozdrawiam Cię absolutnie mocno !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pizze powiadasz... musze to przemyśleć

      Usuń
  14. Świetne zabawki, wyglądają smakowicie, takimi się bawić to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Akeż TY zdolniacha jesteś. Do sera nie wiedziałabym jak się zabrać. Plastry pomidora? Cudnie Ci to wyszło. No cóż dziadek pewnie pochłonie z apetytem. Wczle bym się nie zdziwiła, gdyby spróbował ugryźć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi, tego to nie wiem czy próbował :) ale mała była zadowolona, choć zamiast pomidora wolałaby ogórka ;)

      Usuń
  16. Genialny pomysł dla dorosłych (bo to smaczna i kreatywna dekoracja do kuchni albo jadalni) oraz dzieci (bo układanie prac oraz zabawa w podwieczorek sprawiają mnóstwo frajdy)! :) Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ cudownie, to wszystko wygląda. Naprawdę chce się je zjeść :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. co za wyobraźnia! super to wszystko zdziałałaś ! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej, jakie śliczne, to teraz dziadziuś już głodny nie będzie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki fantastyczny pomysł! I jakie świetne i profesjonalne wykonanie!!!!!
    Bardzo mi się podoba :))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Very cute :) OASAP FALL GIVEAWAY! Click here to enter : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2014/09/oasap-fall-giveaway.html#more :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesteś GENIUSZEM! Takie proste, a takie piękne! W życiu bym na to nie wpadła. AVE! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne! Zakochałam się :) Rewelacyjny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  24. GENIALNEEE!! TOTALNA PETARDA
    Pozdrawiam z Gdyni,
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale extra! Aż bym się sama pobawiła w gotowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ależ to fantastyczne! Zaimponowałaś mi tymi cudeńkami! Szczególnie plasterkami pomidora :)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)