czwartek, 22 czerwca 2017

podarek niespodzianka cz. 2 - akcja w dobrej sprawie...

Po dłuższej przerwie w blogowaniu wynikającej z codziennych zawirowań wracam kontynuując temat podarku niespodzianki na konkurs charytatywny  w ramach akcji w dobrej sprawie. Konkursowy podarek zobowiązałam się przygotować dla dwóch osób - mamy i dziecka. W poprzednim poście pokazałam kocią torbę i deseczkę ozdobioną techniką decoupage, które przygotowałam dla wspomnianej mamy. Najwyższa więc pora na prezentację drugiej jego części - podarku dla dziecka!

poduszka, poduszka z aplikacją, jak uszyć poduszkę z aplikacją, myszka, akcja charytatywna, pomysł na prezent, e-fectyinspiracji

Długo zastanawiałam się czym własnoręcznie wykonanym obdarować małego chłopca. Elementy garderoby odpadły w przedbiegach, bo nie znałam rozmiaru. Na bok odłożyłam też szmaciane zabawki bo w ubiegłorocznej loterii trafił do niego uszyty przeze mnie szary wieloryb. Po zastanowieniu i przeanalizowaniu kilku propozycji ostatecznie zdecydowałam się uszyć podusie. W nawiązaniu do kociej torby poduchę ozdobiłam mysią aplikacją. Postawiłam na szarości, które rozświetliłam nieco dodatkiem żółci i limonki. Czarne jak smoła oczy naszyłam z filcu, a rzęsy i pazurki wyszyłam ręcznie.

poduszka, poduszka z aplikacją, jak uszyć poduszkę z aplikacją, myszka, akcja charytatywna, pomysł na prezent, e-fectyinspiracji

poduszka, poduszka z aplikacją, jak uszyć poduszkę z aplikacją, myszka, akcja charytatywna, pomysł na prezent, e-fectyinspiracji

Z jednej strony szara mysza z balonikami w łapce uśmiecha się przyjaźnie z mięćiutkiej poduchy, z drugiej spoglądają zawadiacko koty. Kawałek bawełny z nadrukowanymi kotami obszyłam kilkucentymetrowymi paskami bawełny z czego powstał najprostszy z możliwych patchwork.

poduszka, poduszka z aplikacją, jak uszyć poduszkę z aplikacją, myszka, patchwork, poduszka patchwork, akcja charytatywna, pomysł na prezent, e-fectyinspiracji

poduszka, poduszka z aplikacją, jak uszyć poduszkę z aplikacją, myszka, patchwork, poduszka patchwork, akcja charytatywna, pomysł na prezent, e-fectyinspiracji
Poducha z mysią aplikacją - made by ThimbleLady

Do mysiej poduchy dołączyłam książeczkę - oczywiście o kocie. "Rymowane opowieści o niezwykle śmiesznej treści" poznańskiej autorki książek dla dzieci Danuty Zawadzkiej, której bohaterem jest pasiasty kot Maurycy. Stali goście mojego bloga mieli okazję poznać już Maurycego (tu), bowiem jakiś czas temu ufilcowałam dla autorki jego podobiznę, aby ten zabawny kociak, nie tylko na stronach książki, ale i w bardziej namacalnej formie, mógł jej towarzyszyć na spotkaniach autorskich.


30 komentarzy:

  1. twoje prace sa jak zawsze przepiekne

    serio mysle ze to twoje przeznaczenie i marzy mi sie twoj sklep z rekodzielem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Aniu dziękuję za tak miłe słowa. Twoja wiara w moje umiejętności/możliwości jest zdecydowanie większa niż moja...

      Usuń
  2. Ale super. Szczególnie myszka. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka podusia uszczęśliwi każde dziecko:))Pozdrawiam serdecznie)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Taki własnie miałam cel szyjąc ją. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Ta mysza po prostu super <3 pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Na pewno skorzyatam z zaproszenia :)

      Usuń
  5. To szczytny cel, jesteś wspaniała. Piękna poduszka, myszka super...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Basiu. Również serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  6. super poducha! świetnie skomponowane tkaninki, myślę sobie, że i u mnie w zbiorach są te kolorki i te desenie - może coś "odgapię" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Odgapiaj i działaj. Z chęcią będę podglądać :)

      Usuń
  7. Niesamowite, są śliczne i takie wesołe, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduchy, ta z mychą w szczególności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super prezenty, jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pracy w to włożyłaś, ta myszka jest przepiękna , robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa uznana od Ciebie są mi szczególnie miłe. Dziękuję.

      Usuń
  11. Przecudna ta podusia.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ słodkie!!! :) Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu za słowa i odwiedziny. pozdrawiam

      Usuń
  13. Az chce sie krzyknac z zachwytu :) Genialny pomysl i genialne wykonanie :) Nie mam tego typu zdolnosci,wiec doceniam je u innych :) A Ty jestes osoba z wizja i umiesz te wizje zrealizowac :) Brawo jestem pod ogromnym urokiem :)

    https://venswifestyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za tyle miłych dla mnie słów. Dodają mi "skrzydeł". Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)