środa, 28 czerwca 2017

łapcie 222 222

No to na początek wakacyjnego czasu ogłaszam małe polowanie. Na co można polować latem? Nie na dzikiego zwierza, oj nie(!), ale na przykład na niezwykle atrakcyjną ofertę last minute, pomiędzy rozłożonymi parawanami na wygodne miejsce na plaży blisko morza, albo na letnią wyprzedaż upatrzonej sukienki…
A ja proponuje coś zgoła innego - polowanie na dwójeczki J. Licznik bloga bowiem wielkimi krokami zbliża się  do ładnego układu cyferek. Po tak długiej obecności w wirtualnym świecie, nie jest to jakiś wielki sukces, ale i tak warto uczcić ten fakt. Kto pierwszy więc złapie na liczniku 222 222  i prześle mi na maila print screena z licznika otrzyma wykonany przeze mnie podarek niespodziankę.

Ktoś chętny?

                

5 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł, rozpoczynam polowanie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia wszystkim i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. He,he, przegrałam, mam 203:).
    Pozdrowienia,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie podoba mi się druga wersja sukienki i trzymam kciuki za wygraną :-)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)