poniedziałek, 7 sierpnia 2017

skrzyneczka dla Basi.../wood box for Basia...

Kim jest Basia? Otóż Basia jest bardzo rezolutną pięciolatką. Jak niemal każda mała dziewczynka lubi dziewczyńskie gadżety, różowy kolor i odrobinę szaleństwa, no czasem więcej niż odrobinę ;).
Jest przy tym bardzo kreatywna. Uwielbia rysować, projektować ubrania i robić biżuterię z koralików. I właśnie ta ostatnia czynność natchnęła mnie do sprezentowania jej dziewczyńskiej szkatułki na koralikowe precjoza.
W tym celu wybrałam drewnianą skrzyneczkę z czterema przegródkami wewnątrz, którą ozdobiłam techniką decoupage. Całą przemalowałam bazową białą farbą. Wieko ozdobiłam techniką serwetkową. Dziewczynka na serwetce jest tak urocza, że nie chciałam jej "psuć" dodatkowymi zdobieniami, dlatego wokół rysunku zrobiłam jedynie maleńkie szaro-różowe  kropeczki.

e-fectyinspiracji, efectyinspiracji, decoupage, decoupage na drewnie, skrzyneczka decoupage, skrzyneczka na biżuterię, rękodzieło, ręcznie robione, hand made, technika serwetkowa

e-fectyinspiracji, efectyinspiracji, decoupage, decoupage na drewnie, skrzyneczka decoupage, skrzyneczka na biżuterię, rękodzieło, ręcznie robione, hand made, technika serwetkowa

Dół na zewnątrz jak i wewnątrz przemalowałam jaśniuteńką różową farbą i ozdobiłam szaro-srebrnymi kropeczkami.Taką samą myszkę jak na wieku wykleiłam również na przedzie dołu.

e-fectyinspiracji, efectyinspiracji, decoupage, decoupage na drewnie, skrzyneczka decoupage, skrzyneczka na biżuterię, rękodzieło, ręcznie robione, hand made, technika serwetkowa

Na zakończenie krawędzie zewnętrzne przetarłam gąbką zamoczoną w różowej farbie (coś mało to jest jednak widoczne na zdjęciach...). Wszystko utrwaliłam 3 warstwami satynowego lakieru do drewna.
Nie są to wyżyny decoupage-owych możliwości - wręcz można by rzec, że to absolutne podstawy zastosowanej techniki, ale wydaje mi się, że skrzyneczka wygląda całkiem przyzwoicie. W każdym razie Basi na jej widok zaświeciły się oczka, a to chyba najważniejsze :).

Pozdrawiam słonecznie Kochani i życzę cudownego tygodnia.

e-fectyinspiracji, efectyinspiracji, decoupage, decoupage na drewnie, skrzyneczka decoupage, skrzyneczka na biżuterię, rękodzieło, ręcznie robione, hand made, technika serwetkowa

e-fectyinspiracji, efectyinspiracji, decoupage, decoupage na drewnie, skrzyneczka decoupage, skrzyneczka na biżuterię, rękodzieło, ręcznie robione, hand made, technika serwetkowa
szkatułka na precjoza - hand made by ThimbleLady

17 komentarzy:

  1. Wspaniały podarunek. Skrzyneczka taka piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocza
    jak wszystkie twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 41 wiosen i też chcę taką skrzyneczkę, dokładnie taką samą :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to prześlicznie wygląda! Masz talent do rzeczy, które są przesłodkie i chwytają za serce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna skrzyneczka:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie tam przyzwoicie? Co to za skromność!?
    Pięknie wyszło! Dziewczyńsko, ale i elegancko!
    Malutka będzie na pewno zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany jaka piękna! Chociaż już nie mam niestety pięciu lat to chętnie bym taka przygarnęła. Prześliczna .
    Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz piekne rzeczy . Za kazdym razem pokazujesz cos tak cudnego,ze czlowiek bezwiednie sie usmiecha.Zazdroszcze Ci tych talentow :) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna , słodka.W sam raz dla młodej damy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lindo, lindo! Um verdadeiro encanto! Feliz semana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyszło, słodziutko, Basia zachwycona a to najważniejsze...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka śliczna! Dziewczyna będzie nią zachwycona przez długi czas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło ślicznie! Bardzo podobają mi się szare kropki na różowym tle - piękne połączenie! A myszka jest przeurocza :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Urokliwy motyw + wdzięczne kropeczki = śliczna skrzyneczka :)))

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)