poniedziałek, 31 lipca 2017

moja kolekcja naparstków... cz. 10 Włochy, Jezioro Garda / my thimbl collestion part. 10 Italy, Lake Garda

Ostatni naparstkowy wpis pojawiał się w sierpniu ubiegłego roku. Po tych długich jedenastu miesiącach nadszedł czas na odkurzenie mojej naparstkowej pasji. Moment na to jest szczególnie dobry ponieważ wakacyjny czas sprzyja powiększaniu mojej kolekcji. Moi znajomi podróżują, a moje półeczki wypełniają się maleńkimi cudeńkami.

W pierwszej wakacyjnej odsłonie znalazły się podarki z północy Włoch, a konkretnie znad jeziora Garda. Lago di Garda - największe i najczystsze włoskie jezioro otoczone jest romantycznymi miasteczkami z pełnymi uroku wąskimi uliczkami. Malownicze widoki, niemal krystalicznie czysta woda, majestatyczne góry, urokliwe starówki i ładne plaże przyciągana turystów z najdalszych zakątków świata. Przyciągnęły też i moich przyjaciół, którzy to właśnie miejsce wybrali na letnią wyprawę. Znad jeziora Garda otrzymałam dwa naparstki.
Pierwszy naparstek w pełni przedstawia wszystkie walory tego pięknego miejsca - błękit nieba, lazur wody, maleńka łódka kołysząca się na tafli wody i charakterystyczna zabudowa. Sam urok i niesamowita energia.

naparstki, naparstki kolekcjonerskie, moja kolekcja naparstków, thimble, Jezioro Garda, e-fectyinspiracji

naparstki, naparstki kolekcjonerskie, moja kolekcja naparstków, thimble, Jezioro Garda, e-fectyinspiracji

Drugi naparstek - porcelanowy i bardzo delikatny przedstawia podobne elementy - jezioro, góry, żaglówka i budynki w tle, tylko w nieco innej, stonowanej odsłonie.

naparstki, naparstki kolekcjonerskie, moja kolekcja naparstków, thimble, Jezioro Garda, e-fectyinspiracji

Moje urocze maleństwa w pełnej krasie :)

naparstki, naparstki kolekcjonerskie, moja kolekcja naparstków, thimble, Jezioro Garda, e-fectyinspiracji
 moja kolekcja naparstków

25 komentarzy:

  1. Daj znać czy ode mnie dotarł w jednym kawałku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu podarek od Ciebie dotarł cały, bez najmniejszego zadrapania. Dziś wysłałam info mailem. Ogromnie Ci kochana dziękuję <3

      Usuń
  2. Są piękne, warto zbierać takie cudeńka z różnych krajów. Ja zaś mam inną kolekcję nie związaną z szyciem, zbieram kufle z różnych Miast i Państw, kolekcja jest tak duża, że myślę nad regałem aby były tam tylko kufle. Moja przygoda z kuflami rozpoczęła się kiedy dawno temu należałam do Bractwa Rycerskiego i od tamtego czasu kolekcja się powiększyła. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, ze mam sentyment do tej moje kolekcji. Jest bardzo emocjonalna bo łączy się nie tylko z miejscami, które miałam okazję zobaczyć, ale i z ludzmi, od których dostałam te małe cudeńka.
      Kolekcja kufli brzmi fantastycznie. Gabarytowo nieporównywalnie większa od tych moich maleństw :). Pochwal się nią kiedyś. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Bardzo ładna kolekcja:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne nowe okazy i bardzo miłe podarunki! Szczególnie podoba mi się ten pierwszy. Taki kolorowy, aż chce się tam być! Buziaki i niechaj kolekcja rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko. Oj tak chciałoby się tam być... Pozdrawiam

      Usuń
  5. Kolekcję masz imponującą...serdecznie pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne okazy :). Pozdrawiam
    http://my-thimbles.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście - piękne naparstki :)
    To czekam na zdjęcia pozostałych okazów, które dołączyły do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Już niebawem zaprezentuje kolejne cudeńka. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudowności!!! Na takim malutkim czymś, stworzyć małe dzieło sztuki, to naprawdę mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Potrafią skraść serce :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Piękne naparstki szczególnie te z żywicy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bonitos dedales.
    Gracias por tu visita, me hago seguidora para no perderme nada de tu blog.
    Estamos en contacto.

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)