czwartek, 2 maja 2013

kolejny kotek klamkowy... / the next cat...


kot klamkowy


     Jestem na chwilkę, jakby przelotem. Dzień, noc, noc i kolejny dzień. Kolejna kawa i długie godziny przed monitorem. Zmęczenie tak wielkie, że czasem aż świat wiruje przed oczami… Długi weekend, weekendem jest tylko z nazwy…  Dziwny to czas…

     Pamiętacie różowego kotka klamkowego dla Emilki? Teraz powstał kolejny, tak troszkę dla sprawdzenia czy moja przyjaźń z maszyną nadal istnieje.
     Kocie jest nieco mniejsze, ale za to bardziej charakterne. Ma ciemnobrązowy nosek, brązowe pazurki i kokardę, no i wąsiska, które nijak nie dają się ujarzmić. Tkanina w sporej wielkości kwiaty sprawia, że kotek wygląda na łaciatego. Mały zadziorny kot Filemon.
Jeszcze nie znalazł swojego miejsca na ziemi, a właściwie swojej prywatnej klamki J.

     Test - maszyna i ja - zakończony sukcesem, dlatego teraz zabieram się za kieszonki dla uroczych dziewczynek z Marzycielskiej Poczty. Może uda mi się tak "za ciosem" zrealizować kolejne zadanie!



Miłych majowych dni kochani…


kot klamkowiec

hand made by ThimbleLady

30 komentarzy:

  1. Kocie wyszło super, milutki jest, dobrze, że przyjaźń z maszyną trwa nadal, coś ostatnio mało tu jesteś, brakuje mi Twoich stylizacji....pozdrawiam i miłego weekendu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy:)Zapewne szybko znajdzie swoją klamkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest śliczny - jak każda maskota która wyszła spod Twoich rąk :) I materiał jakiś mi znany :) Może kiedyś uszyję podobnego - jesteś moją inspiracją :]

    OdpowiedzUsuń
  4. kotek fajowy, nietypowy:D
    a Ty kobieto dbaj o siebie...odpocznij...pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek jest przepiekniasty ! ja nie potrafie takich ambitnych zabawek szyć, więc podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam o Tobie bardzo intensywnie przez ostatnie dni zastanawiając się co tam u Ciebie, tak dawno Cię nie było.
    Kotek jest cudny i rzeczywiście fragmenty kwiatów wyglądają jak łatki. Chyba muszę przygarnąć gdzieś takiego klamkowego kota. Okazało się że mój synek ma alergię na psiaki i koty. Moje marzenie o kocie prysło, więc nie pozostaje mi inna opcja jak szmaciane twory:)Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł z tym kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicny:D

    Ale smutno, że tak mało Ciebie tu ostatnimi czasy :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu jak zawsze perfekcyjna robota i jaki efekt... czarujący kocuiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo milusi ten Filemon i taki perfekcyjny !
    Thimble, dbaj o siebie kochana, życzę Ci dużo siły i zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  11. So nice!! I send all the positive energy from me to you ... I miss your projects and creativity ... back, please ....

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam i pozdrawiam.Fajny blog-napewno będę stałym gościem.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam i pozdrawiam.Fajny blog-napewno będę stałym gościem.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczniak!!!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beauty! Twoje szycie jest piękne!
    Ajka

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie!!! jak zawsze jestem pod wrażeniem!!
    buziaki:*♥ OLA

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia!! Z góry przepraszam za prywatę, ale potrzebuje pomocy w rozreklamowaniu FrontPage https://www.facebook.com/pracowniaODE
    Będę wdzięczna za każde polubienie, bardzo mi na tym zależy, to pracownia mojej koleżanki, pewnie każdy z Was wie jak początki potrafią być trudne, pozdrawiam serdecznie. Pracownia ODE

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny kotek.jeszcze nie próbowałam takiego zrobić..Zapraszam też do mnie na moje próby szycia klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny kotek! masz zdolności :)
      pozdrawiam, charlie http://charlie-fotografia.blogspot.com/ - mój blog o fotografii

      Usuń
  19. Prześliczny kotek :) zainspirowałaś mnie, jeszcze nie eksperymentowałam z pluszakami...
    Zapraszam do siebie http://dressmakingorwhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo piekny kot na klamkę, świetny pomysł! Uwielbiam kocie gadżety:pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)