niedziela, 17 września 2017

podarek z Verdun... / moja kolekcja naparstków... cz.12 / my thimble collection part.12...

Jak już wspominałam miniony wakacyjny czas obfitował w urocze niespodzianki. Naparstki, które z lubością zbieram od wielu laty "przylatywały" do mnie z różnych zakątków Polski i świata. Myślę, że minie sporo czasu zanim uda mi się je wszystkie tu zaprezentować, szczególnie, że moja obecność w tym wirtualnym świecie jest ostatnio nieco ograniczona. Oczywiście mogłabym zrobić zbiorczy post ze wszystkimi okazami, ale odebrałoby to im wagę i emocje jakie im towarzyszą. Bo te naparstki dla mnie to nie tylko kolekcja. Nie zbieram ich dla ilości to emocje związane z miejscami, z których one pochodzą i ludźmi, których spotkałam na swojej drodze.
Dlatego też dzisiejszy wpis poświęcam kolejnemu okazowi, który dotarł do mnie na początku tegorocznych wakacji. Naparstek ten sprezentowała mi Ania z bloga Być kobietą ... w podróży http://pannaanna-mmanna.blogspot.com/
To już kolejny podarek od Ani. Osoba, która mnie właściwie nie zna zadaje sobie tyle trudu, aby zrobić mi niespodziankę. W ferworze swoich spraw pamięta o mojej pasji, wydaje pieniądze na zakup naparstka i nadanie przesyłki z odległego zakątka Europy i dołącza liścik pełen miłych słów. Aż się ciepło robi na sercu. Aniu ogromnie Ci dziękuję za kolejny podarek.

Naparstek pochodzi z Verdun i  pokazuje żołnierzy walczących w jednej z najbardziej krwawych bitw I Wojny Światowej. 
Bitwa pod Verdun we Francji  toczona pomiędzy III Republiką Francuską a Cesarstwem Niemieckim trwała prawie rok i przyniosła wiele ofiar - po każdej ze stron zginęło ponad 300 tys. żołnierzy... 

efectyinspiracji, e-fectyinspiracji, naparstek, naparstki, naparstki kolekcjonerskie, moja kolekcja, moje kolekcja naparstków, thimble, my thimble collection, Verdun

efectyinspiracji, e-fectyinspiracji, naparstek, naparstki, naparstki kolekcjonerskie, moja kolekcja, moje kolekcja naparstków, thimble, my thimble collection, Verdun
moja kolekcja naparstków/my thimble collection...

c.d.n.

19 komentarzy:

  1. Kolejny ważny okaz w Twoim zbiorze.
    Bardzo, bardzo miły podarunek :)
    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, to fakt. Ważny bo pełen emocji. Dziękuję Agnieszko i pozdrawiam

      Usuń
  2. Masz rację takimi zbiorami trzeba się delektować:))bardzo ładny jest:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Reniu. Pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia

      Usuń
  3. Bardzo lubie takie naparstki od znajomych -nieznajomych. Doceniam to,że komuś się poprostu chce sprawić nam radość. Pozdrawiam
    http://my-thimbles.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Niezmiennie mnie to nakręca pozytywną energią. Dlatego moja kolekcja jest dla mnie tak ważna. To że ktoś pamięta o moim małym bziku, że chce mu się szukać, traci swój czas i pieniądze... W tym ostatnio nieco zwariowanym świecie jest to niezwykle budujące. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    2. Dokładnie myślę tak samo , jak Ty :).

      Usuń
  4. Jeszcze raz bardzo Ci Aniu dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczny naparstek! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny naparstek związany z historią Francji. Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejny piękny naparstek do Twojej kolekcji:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty i dla mnie są bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  9. naparstek z historią! super! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny, masz niezłą kolekcje...pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)