środa, 11 czerwca 2014

maxi sukienka.../maxi dress

     Skąpana w promieniach czerwcowego słońca, ukrywająca się w soczystej zieleni z malowanym kwieciem na sukience…



     Rzecz będzie o sukience właśnie. Miała być kiecka w stylu lat ’50 z dopasowaną górą, rozkloszowanym dołem, na sztywnej halce i z szarfą w pasie. No ale jak wiadomo szewc bez butów chodzi. Buty na upartego miałam, ale sukienki to już nie i czasu na jej uszycie też nie! Pozostało więc coś szybciutko zakupić lub ewentualnie przerobić. Ostatecznie znalazłam coś co mimo, że całkowicie odbiegało od zaplanowanego fasonu, to jednak wpasowało się w okazję i moje gusta. Delikatny batyst usiany kwiatami niczym barwna łąka, na jeszcze delikatniejszej halce z szerokim pasem podkreślającym talię na przedzie i licznymi gumkami na całej szerokości pleców. Musiałam ją nieco zmniejszyć i dopasować, ale urok malowanych kwiatów wart był wszelkich trudności związanych z przeróbką.




     Sukienka w ten upalny dzionek spisała się na medal, zwiewna, lekka i na dodatek nie specjalnie niegniotąca się – no niemal ideał J


sukienka w kwiaty malowana - nn, nabyta w sklepie NooNah 
baleriny - Jenny Fairy

30 komentarzy:

  1. suknia pięknie letnia! buty też niczego sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak w upalną pogodę sprawdziła się idealnie

      Usuń
  2. Takie suknie kojarzą mi się z obrazami Klimta, jego kobietami w kwiatach. Zwłaszcza ta ostatnia fotka to pokazuje:) Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, sukienka warta była przeróbki, bo te kwiaty jak malowane malarskim pędzlem.

    OdpowiedzUsuń
  4. No przefantastyczna ta sukienka! Te malowane kwiaty są piękne - uwielbiam ją! ...i oczywiście Tobie w niej pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka! Kwiaty cudowne na tkaninie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka bajeczna, letnia, wakacyjna...aż poczułam piasek, morze i szum fal w oddali :-) rozmarzyłam się :-)...pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  7. chodząca Pani lato z Ciebie:)
    pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Suknia z pięknej materii ... kiedyś malowałam łąkę na sukience.
    A kiedyś daaawno temu ( bo ja leciwa jestem ) haftowałam łączkę na spódnicy z koła ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczami wyobraźni widzę tę haftowaną łąkę, musiała być piękna...

      Usuń
  9. Kwieciście i bardzo kobieco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow wspaniała sukieneczka!! :) Też jestem na etapie poszukiwania dla siebie długości maxi, Twoja jest świetna :) Ta sukieneczka na pewno spawdza się w upałach i na dodatek prezentuje się mega dziewczęco i subtelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak niegniotąca, to już ją wielbię! Do tego jest zamaszysta i kobieca na maxa!!! Pięknie w niej wyglądasz!!!
    Na lato idealna!
    I miło Cię widzieć! Bo ostatnio więcej Twoich szytków było... nie narzekam, ale Ciebie lubię oglądać:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam słabość do tych, które nie wymagają specjalnie żelazka więc penwie nieco na przekór uwielbiam len ;) ot taka kobieca przekora
      Taro dziękuję za tak miłe słowa, postaram się choć ciut częściej tu gościć "osobiście"

      Usuń
  12. Już szukałam w opisie z jakiej Burdy uszyłaś tę sukienkę ale widzę, że ona kupna :) Niemniej jest śliczna i wspaniale w niej wyglądasz. Długie sukienki bardzo do Ciebie pasują, szalenie kobieco w takowych wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale wiesz co?
    nie,źle....powinnaś w tej sukni spacerować brzegiem morza :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj! Jaka piekna sukienka.... cudowny kroj i kwiaty piekne, jak z obrazu.... Podziwiam umiejetnosci krawieckie!!! Wygladasz super!! Oj coraz bardziej nabieram ochoty na jakas fajna maxi-suknie:))) Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka cuudna, ślicznie Ci w niej...cieszę się, że znów jesteś i to ze świetną stylizacją...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka prześliczna :) w moim guście .....oj jaka jesteś szczuplutka ,tylko pozazdrościć :)
    Pa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tkanina jest obłędna, sukienka tym bardziej - pięknie w niej wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, kocham takie wzory:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka w kwiaty przesliczna i Ty w niej wygladasz pieknie!! Kwiaty maja piekne kolory, ktore cudowne pasuja do zielonego tla!! Pozdrawiam serdecznie:):)

    OdpowiedzUsuń

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)