poniedziałek, 20 września 2010

latte, mleczna czekolada, cynamon, kawa...


     Dziś wróble tak namiętnie ćwierkały siedząc na gałęziach pobliskiego drzewka, jakby zupełnie pomyliły im się pory roku – przecież to jesień nadchodzi wielkimi krokami, a nie wiosna…powariowały te małe, szaro-bure ptaszki…

     Deszcz nie padał, wiatr nie wiał, ba nawet słońce co jakiś czas wyglądało zza chmur… w zasadzie można rzec, że to był całkiem udany dzień. Nawet nie zniechęciła mnie leżąca na biurku sterta dokumentów do wyjaśnienia i złośliwość przedmiotów martwych - czyli strajk firmowej poczty.

     A w kwestii ubrań – lubię brązy, szczególnie te ciemne w odcieniu czekolady i mocnej kawy – bo cóż lepszego na jesienne dni, niż kojarzące się z filiżanką gorącej, aromatycznej kawy i kostkami słodziutkiej czekolady z chrupiącymi orzechami sukienki, sweterki czy szale?!
     Brązową, falbaniastą spódnicę z wiskozy z połyskującymi o ton ciemniejszymi, cienkimi paskami uszyłam już kilka lat temu, na jeden z wakacyjnych wyjazdów. Początkowo, jak to z nowymi rzeczami bywa, nosiłam ją często w różnych zestawieniach. Wygodna, lekka, idealna na letni czas. Potem jednak znudziła mi się, więc zawisła spokojnie na wieszaku w szafie, a jej miejsce zastąpiły kolejne wytwory moich rąk.


Nawet rosłego grzyba znalazłam niedaleko domu J

     Ażurowy sweterek w kolorze czekolady (muszę przyznać, że mam słabość do sweterków) jest pod biustem przepleciony cienkim sznurkiem i lekko rozszerzony na dole tworząc coś w rodzaju tuniki. Pod nim beżowy top. Jedyny mankament swetra to szerokie rękawy, które uniemożliwiają założenie na niego czegokolwiek innego niż obszerna peleryna.
   Na uszach kolczyki z wtopionymi w metal - brązowymi oczywiście - koralikami, a na palcu pierścionek z dużą różą...

spódnica - made by ThimbleLady; ażurowy sweterek - Atmosphere; top - Swift
pierścionek - dzieło studentów ASP

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam Cię w moim małym wirtualnym świecie. Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony ślad Twojej tu obecności... Jeśli spodobał Ci się mój blog serdecznie zapraszam Cię do obserwowania. Z góry dziękuję za wszystkie komentarze :-)